7 stycznia 2011

Witam w Nowym Roku:))

Ach, jak czas szybko płynie:) Przed chwilą życzyłam wszystkim wesołych Świąt a tu... 7 stycznia! Czas Świąt upłynął w bardzo fajnej atmosferze i mogę stwierdzić, że były to dla mnie szczególne, chyba jedne z najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia:))
Kilka wspomnień zatrzymanych w kadrze:








A PONIEWAŻ MAMY NOWY ROK,
który dla mnie rozpoczął się szczególnie (o tym za chwilę)
mam mocne postanowienie, by więcej czasu poświęcać mojej pasji i regularnie pokazywać na blogu to,
co uda mi się stworzyć:)) Chcę się rozwijać w scrapbookingu,
brać udział w wyzwaniach i mierzyć się sama ze sobą:))))
A WIELKĄ MOTYWACJĄ DLA MNIE
stałą się wygrana na blogu Agnieszki - Scrappassion!
Wygrałam u niej kolekcję papierów I LOWE SCRAP - look@me!
Ogromnie ucieszyła mnie wiadomość o wygranej -
może i ....mała rzecz a cieszy.... ale za to jak!!!!

Brak komentarzy: