16 czerwca 2012

Zmiana kodu - 3 z przodu:)

Miałam coś napisać jutro, ale tak się zasiedziałam, że Lena uświadomiła mi, że jutro to już dziś:))
Tak, tak:) Dzisiaj kończę 30 lat!!
Ale czy to coś zmieniło? Dalej czuję się baaaardzo młodo:) Na tyle, że wciąż mam wrażenie, że wstydzę się dorosłych, haha:)) Wciąż lubię jeździć samochodem z muzyką rockową na full, wciąż uwielbiam kakao, dalej zachwycają mnie koniki na biegunach:)) I tylko to, że mam męża, przy którym nic nie jest mi straszne i 3 dzieci, z którymi nie da się nudzić, uświadamia mi, że to już 30 lat:))

4 komentarze:

Caro-ART pisze...

Wszystkiego naj... bo niewiele się zmienia tak na prawdę w życiu ;) a to co się zmieni zależy tylko od nas.
Bużka :*

Klaudia/Kszp pisze...

Wszystkiego co najlepsze :) Zdrowia i uśmiechu co dnia!

darakw pisze...

Monisiu, najlepsze życzenia dla Ciebie! 30 lat! Boże, jakaż Ty jeszcze młoda jesteś! Ja to akurat półtora razy tyle mam. Ale też lubię jazdę z muzyką na full, kakao i koniki :D
Też dostałam dziś Twoją paczkę. Jak zajrzałam, to stało mi strasznie wstyd za to, co ja Ci wysłałam. Ale jeśli to spodobało się Ci choć odrobinę, to cel osiągnięty :) Mam nadzieję, że nie będzie Ci się walało w jakimś ciemnym zakątku szuflady :) A tak dla babci: ta włóczka to Sonata z Aniluxu. Firma, niestety, zbankrutowała, ale włóczkę czasem jeszcze można znaleźć. Mogę zerknąć u siebie w sklepie i podesłać jak coś.
Pozdrowienia dla rodzinki i dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa!

Unknown pisze...

Dziękuję dziewczyny za życzenia:)) Ludmiłko - bardzo się cieszę, że prezent się spodobał - miałam wielki stres bo to była moja pierwsza wymiana:) Twoje prezenty po prostu ścięły mnie z nóg! Przepiękne to wszystko i już leży na honorowym miejscu:)))
Pozdrawiam!