13 lutego 2011

wzorcowa kartka i wyzwanie sp

Ola R. poprosiła mnie ostatnio o zrobienie kartki na Dzień Myśli Braterskiej, na której mogłyby wzorować się dziewczynki z jej drużyny na zimowisku. Pomyślałam, że najlepsza będzie prosta kartka z przesłaniem Roberta Baden-Powella. Oto i owa kartka:


Wiem, zdjecie fatalne, mój aparat dalej jest niesprawny i póki co ratuje się telefonem... Cytat brzmi: "Prawdziwe szczęscie polega na czynieniu dobra wokół siebie". Jedyną ozdobą kartki - poza obrazkiem oczywiście - jest węzeł prosty. Tak mi się spodobał jego motyw na kartce, że dziś umieściłam identyczny na kartce wykonanej na wyzwanie Scrapujących Polek:)



I jeszcze jedna kartka na wyzwanie z gazą:)

1 komentarz:

Klaudia/Kszp pisze...

Ten węzeł to rewelacyjny pomysł jest! Taka prosta rzecz, a jaki efekt.