8 maja 2012

wymianka shabby chic

Ostatnimi czasy, zainspirowana Waszymi blogami, zachwycam się coraz bardziej stylem shabby chic. Ten styl przewijał się już w moich papierowych pracach, np. o tu i tu i tu. I zawsze lubiłam otaczać się przedmiotami w takim klimacie. Pewnie tak jak niejedna z Was ciągle nerwowo rozglądam się po mieszkaniu, szukając rzeczy, którym mogłabym nadać nowe życie:) Już trochę tych przedmiotów upatrzyłam zatem mam nadzieję, że wkrótce będę mogła Wam pokazać te moje małe metamorfozy:) Zresztą taka metamorfoza pojawiła się już kiedyś - klik.
Dzisiaj, na blogu Maggie, natknęłam się na link do wymianki właśnie w moim ulubionym stylu:) Czy mogłabym sobie odmówić? Jeśli i Wam shabby jest bliski, zachęcam do zapisów!


2 komentarze:

darakw pisze...

Witaj. Jesteśmy w parze. Niestety, nie jestem scrapująca, więc przyszykowałam Ci coś zupełnie z innej półki. Mam nadzieję, że po dostaniu nie wyrzucisz od razy do kosza :) Pozdrawiam.
Ludmiła.

Unknown pisze...

Już nie mogę się doczekać upominku od tak zdolnej osoby:) Pozdrawiam!